Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ αποθέωσαν τους παίκτες πριν το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό (ΦΩΤΟ) 28/01/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΠΑΟΚ θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα για το ντέρμπι κορυφής της 20ης αγωνιστικής της Super League 1. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ θέλησαν να αποθεώσουν τους παίκτες του Ραζβάν Λουτσέσκου και συγκεντρώθηκαν έξω από το ξενοδοχείο της ομάδας λίγο πριν το ντέρμπι με τους «πράσινους». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ