ΜακΝίς: «Παλέψαμε όλοι μαζί για 50 λεπτά» 09/01/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Χαρούμενος με τη νίκη του ΠΑΟΚ επί της Τόφας ο Τζαμάνι ΜακΝίς, ο οποίος ευχαρίστησε και τον κόσμο της ομάδας. Οσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ο Αμερικανός σέντερ: «Ευχαριστούμε τον κόσμο μας έφεραν ενέργεια σε όλο το ματς. Μας βοήθησαν πολύ, παίζουμε για εσάς. Ηταν πολύ σκληρό παιχνίδι, είμαι πολύ κουρασμένος. Ο Ουάιλι είναι σπουδαίος παίκτης, πολύ δύσκολος αντίπαλος. Παλέψαμε όλοι μαζί για 50 λεπτά, είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε και έχουμε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ