Σαράντα προσαγωγές οπαδών του ΠΑΟΚ σε καφετέρια 07/01/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην προσαγωγή σαράντα οπαδών του ΠΑΟΚ που παρακολουθούσαν το σημερινό (7/1) ντέρμπι της Θεσσαλονίκης σε καφετέρια της Τούμπας προχώρησαν νωρίτερα οι αρχές. Την ώρα που ο αγώνας ήταν σε εξέλιξη, η αστυνομία εισέβαλε στο κατάστημα και προσήγαγε τους «ασπρόμαυρους» φιλάθλους, χωρίς να έχει προηγηθεί το παραμικρό, και αυτή την ώρα βρίσκονται στο ΑΤ της περιοχής. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ