Δύσκολα με Ολυμπιακό ο Ντε Κολό 21/12/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με έναν πολύ σημαντικό «πονοκέφαλο» επέστρεψε από το Μιλάνο η Βιλερμπάν. Εκτός από τη βαριά ήττα (84-61) από την Αρμάνι, η Βιλερμπάν έχασε με τραυματισμό τον Νάντο Ντε Κολό. Ο Γάλλος γκαρντ πρόλαβε να αγωνιστεί μόλις για 3:30’’, καθώς αποχώρησε με μυϊκό τραυματισμό. Σύμφωνα με τον Τύπο της Γαλλίας, ο Ντε Κολό έχει πρόβλημα στη γάμπα και όπως όλα δείχνουν πολύ δύσκολα θα προλάβει την αυριανή αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την 16η αγωνιστική της Euroleague. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ