Γιοβάνοβιτς: «Χρειαζόταν προσοχή στο παιχνίδι, ήταν ένα καλό ματς από εμάς» 03/12/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google O τεχνικός του Παναθηναϊκού, Ιβάν Γιοβάνοβιτς, μετά το 4-0 επί του ΟΦΗ στάθηκε στην υπομονή που έδειξε η ομάδα του για να πάρει τη νίκη. Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην κάμερα της Cosmote TV: «Ο ΟΦΗ είναι πολύ καλή ομάδα. Δεν έχει πάρει αποτελέσματα παρά τα καλά της παιχνίδια, μπορεί ανά πάσα στιγμή να σε τιμωρήσει. Έπρεπε να έχουμε υπομονή για να κάνουμε φάσεις. Χρειαζόταν προσοχή, όταν στο δεύτερο μέρος άνοιξαν οι χώροι το εκμεταλλευτήκαμε και σκοράραμε, γενικά ήταν ένα καλό παιχνίδι από εμάς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ