Αλμέιδα: «Είδα τους παίκτες μου να παίζουν όπως έχουν συνηθίσει τον κόσμο» 30/10/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην πολύ καλή απόδοση της ομάδα του κόντρα στον ΠΑΟΚ στάθηκε ο Ούγκο Αλμέιδα, τονίζοντας πως η νοοτροπία της ΑΕΚ είναι τέτοια και σε κάθε ματς θέλει να βγάζει το καλύτερο της εαυτό στον αγωνιστικό χώρο. Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής της ΑΕΚ: «Είδα τους παίκτες μου να παίζουν όπως έχουν συνηθίσει τον κόσμο. Αξίζαμε τη νίκη στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού κάναμε πολύ καλά κάποια πράγματα. Είναι η νοοτροπία μας αυτή να μπαίνουμε και να παίζουμε με διάθεση. Αυτό που θέλουμε είναι να προσπαθούμε να δώσουμε το καλύτερο μας εαυτό στον αγωνιστικό χώρο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ