Λεσόρ: «Δεν θέλαμε να ξαναπεράσουμε… 8 ώρες στο γυμναστήριο» 12/10/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις δηλώσεις του στο flash interview o Ματίας Λεσόρ μίλησε για τις… υπερωρίες που έκαναν αυτός και οι συμπαίκτες του μετά το ματς με το Μαρούσι στο ελληνικό πρωτάθλημα, με μια μικρή υπερβολή ωστόσο για τη διάρκεια. «Ήταν σημαντικό να πάρουμε τη νίκη. Δεν θέλαμε να ξαναπεράσουμε… 8 ώρες στο γυμναστήριο. Πάω βήμα-βήμα να γνωριστούμε και να προχωρήσουμε. Είμαστε καινούρια ομάδα, πρέπει να βελτιωνόμαστε σε κάθε παιχνίδι», δήλωσε ο σέντερ του Παναθηναϊκού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ