Δ. Μπούσης μετά το 2-0 επί της ΑΕΚ: «Πάντα θα πιστεύω σε αυτή την ομάδα» (ΦΩΤΟ) 02/10/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΟΦΗ επικράτησε στο Ηράκλειο με 2-0 της ΑΕΚ και ο Δημήτρης Μπούσης έσπευσε μέσω Twitter να στείλει το δικό του μήνυμα. «Ακριβώς όπως είπα αυτή την εβδομάδα. Πάντα θα πιστεύω σε αυτή την ομάδα και πάντα θα παλεύουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πολύ περήφανος για εσάς. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη. Συνεχίζουμε όλοι μαζί. Μόνο ΟΦΗ!» ανέφερε στο tweet του ο Δημήτρης Μπούσης μετά τη νίκη του Ομίλου επί της ΑΕΚ. Δείτε το tweet: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ