Τένις – Η Παπαμιχαήλ προκρίθηκε στις «16» στο Τόκιο 26/09/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Δέσποινα Παπαμιχαήλ, Νο 220 στον κόσμο, νίκησε τη Σακούρα Χοσόγκι και προκρίθηκε στη φάση των «16» του τουρνουά του Τόκιο (WTA 500) για δεύτερη διαδοχική χρονιά. Η 30χρονη τενίστρια επικράτησε της Γιαπωνέζας αντιπάλου της με 7-6(3) και 7-5, μετά από 2 ώρες και 19 λεπτά. Στο 2ο γύρο του τουρνουά θα παίξει με τη νικήτρια του αγώνα ανάμεσα στην Ντάρια Κασάτικινα και τη Μάρτα Κόστγιουκ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ