Ράντονιτς: «Το ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου ήταν το κλειδί» 18/02/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ντέγιαν Ράντονιτς σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό στάθηκε στο ξεκίνη,α του Παναθηναϊκού στα δύο ημίχρονα. Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Το ξεκίνημά μας και το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ καλό, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο ο Ολυμπιακός πήρε μεγάλο προβάδισμα και είχε τον έλεγχο μετά από αυτό. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το σημερινό με το χθεσινό παιχνίδι. Το ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου ήταν το κλειδί. Ο Ολυμπιακός έπαιξε εξαιρετικά, έβαλε όλα τα σουτ, ενώ εμείς κάναμε κακές επιθέσεις, όχι όπως στο πρώτο ημίχρονο. Χάσαμε τον ρυθμό μας και δεν αντιδράσαμε. Κάναμε πολλά λάθη στην άμυνα και στην επίθεση και γι’ αυτό χάσαμε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ