Στα αποδυτήρια ο Μελισσανίδης! Αγκάλιασε όλους τους παίκτες της ΑΕΚ 09/02/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πανευτυχής ο Δημήτρης Μελισσανίδης, μοίρασε μπράβο και… αγκαλιές στα αποδυτήρια της ΑΕΚ μετά το 3-0 επί του Ολυμπιακού. Ο ισχυρός άνδρας της «Ένωσης» κατέβηκε στα αποδυτήρια, όπου μοίρασε μπράβο, ενώ αγκάλιασε έναν-έναν τους παίκτες και αστειεύτηκε μαζί τους ζητώντας να συνεχίσουν έτσι σε πρωτάθλημα και Κύπελλο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ