Βεζένκοφ: «Στο τέλος πολλοί θα είπαν από την τηλεόραση όχι πάλι» 12/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σάσα Βεζένκφο σε δηλώσεις του μετά τη νίκη του Ολυμπιακού κόντρα στη Βίρτους αναφέρθηκε στο φινάλε του ματς. Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη NOVA: «Δεν ήμουν πολύ καλά σήμερα, αλλά μου επέτρεψαν να έρθω και ένιωσα λίγο καλύτερα πριν το παιχνίδι και έπρεπε να καλύψουμε και το κενό του Σλούκα. Ελέγχαμε το ματς για 3 δεκάλεπτα, ήμασταν στους 10 πόντους και στο τέλος πάλι κάποιοι είπαν από την τηλεόραση “όχι πάλι” και στο τέλος εμφανίσαμε ένα σύμπτωμα να μην μπορούμε να τελειώσουμε το ματς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ