Σπάθας: «Μπορούσε να παίξει fair play η ΑΕΚ, δεν το έκανε…» 09/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ηλίας Σπάθας σχολίασε την περιβόητη φάση με το γκολ της ΑΕΚ έπειτα από τη ρίψη κροτίδας. «Η μπάλα είναι εντός πεδιάς και παίζεται. Έχουμε ρίψη κροτίδας. Δίνονται οι πρώτες βοήθειες στον τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού. Ο διαιτητής δίνει τη μπάλα , η ΑΕΚ θα μπορούσε να παίξει το fair play. Δεν το έκανε. Δεν υπάρχει κάτι παράνομο, ο διαιτητής εφάρμοσε τον κανονισμό. Η ΑΕΚ εκμεταλλεύτηκε την αδράνεια και έβαλε το γκολ», ανέφερε στο Mega. Για το πέναλτι του Σένκεφελντ στον Φερνάντες είπε: «Υπάρχει πέναλτι. Δεν υπάρχει μέτωπο προς την εστία για να δοθεί κόκκινη κάρτα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ