BINTEO: Καθυστέρηση στο ντέρμπι λόγω καπνογόνων! 08/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τα πολλά καπνογόνα που άναψαν οι οπαδοί της ΑΕΚ λίγο πριν από την έναρξη της αναμέτρησης οδήγησαν στην καθυστέρηση της έναρξης του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στην «Opap Arena». Ο διαιτητής περίμενε να καθαρίσει η ατμόσφαιρα για να έχουν άπαντες οπτικό πεδίο (και ο VAR) και μετά από λίγα λεπτά το παιχνίδι ξεκίνησε κανονικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ