Το σχόλιο του Ράντονιτς για τη ζόρικη νίκη του Παναθηναϊκού 07/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ντέγιαν Ράντονιτς τόνισε πως ο Παναθηναϊκός έπαιξε καλά για 30 λεπτά και επεσήμανε πως στο τέταρτο δεκάλεπτο άπαντες έκαναν πολλά λάθη. Ο προπονητής των «πράσινων» είπε στην κάμερα της ΕΡΤ: «Παίξαμε 30 λεπτά καλά και στο τέλος κάναμε πολλά λάθη και στα δύο μέρη του γηπέδου. Στο τέλος χρειάστηκε μια καλή άμυνα για να πάρουμε τη νίκη». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ