Μάντζιος: «Για τον χρόνο που είχαμε, δείξαμε καλή εικόνα» 04/01/2023 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για την εικόνα που έδειξε ο Αστέρας Τρίπολης παρά το γεγονός πως είχε πολύ λίγες ημέρες να δουλέψει τόνισε μεταξύ άλλων ο νέος προπονητής των Αρκάδων, Άκης Μάντζιος. Οι δηλώσεις του Άκη Μάντζιου στη Nova: «Συγχαρητήρια στα παιδιά. Σήμερα ήταν ένα κομβικό παιχνίδι για τους στόχους της ομάδας. Θέλαμε τη νίκη για να προσπαθήσουμε να μπούμε στην εξάδα αν τα καταφέρουμε. Ο Αστέρας διαχρονικά παίζει καλό ποδόσφαιρο. Χρειάζεται να βελτιώσουμε πράγματα, αλλά για πρώτο παιχνίδι και για τον χρόνο που είχαμε να δουλέψουμε, είχαμε καλή εικόνα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ