Πόσταρε την Ακρόπολη κι ένα τριφύλλι πριν το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός ο Χεζόνια (ΦΩΤΟ) 30/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με κάθε ευκαιρία δείχνει την αγάπη του για τον Παναθηναϊκό και την Ελλάδα ο Μάριο Χεζόνια. Ο πρώην παίκτης των «πράσινων» και νυν της Ρεάλ Μαδρίτης έκανε retweet μια φωτογραφία της Ακρόπολης που είχε δημοσιεύσει η Euroleague, λίγο πριν το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Μεταξύ των emoji που συνόδευσαν τη δημοσίευσή του ήταν κι ένα τριφύλλι, καθώς και πολλές φλόγες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ