BINTEO: Οι παίκτες της ΑΕΚ τραγουδούν τον ύμνο της ομάδας! 30/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με πρωτοβουλία του Ματίας Αλμέιδα πραγματοποιήθηκε μπάρμπεκιου στα Σπάτα μετά την προπόνηση της ΑΕΚ. Το παρών έδωσε και ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ο οποίος έβγαλε λόγο. Το κέφι ήταν διάχυτο και μάλιστα οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ τραγούδησαν τον ύμνο της ομάδας τους, όπως κατέγραψε σε story η «Ένωση» στο λογαριασμό της στο Instagram. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ