Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατέθεσε έφεση για την τιμωρία του ο ΠΑΣ Γιάννινα

Έφεση για την τιμωρία δύο αγωνιστικών που του επιβλήθηκε για όλα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό κατέθεσε ο ΠΑΣ Γιάννινα.

Η διοίκηση της ομάδας είχε ξεκαθαρίσει από την πρώτη στιγμή ότι θα κατέθεταν έφεση, αυτό έγινε την Τρίτη 27/12, και πλέον ελπίζουν πως θα βγουν νικητές από αυτή τη «μάχη».

Σε ό,τι αφορά την προπόνηση της Τρίτης, η προετοιμασία του ΠΑΣ Γιάννινα ενόψει της αναμέτρησης της Πέμπτης με την Λαμία στο Αθανάσιος Διάκος συνεχίστηκε κανονικά με τους Λώλη, Λεό, Κιάκο και Μπιλμπάο να παραμένουν εκτός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ