Οι παίκτες του ΠΑΣ Γιάννινα ζήτησαν από τους οπαδούς τους να ηρεμήσουν 21/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι παίκτες του ΠΑΣ Γιάννινα επέστρεψαν στον αγωνιστικό χώρο και ζήτησαν από τους οπαδούς τους να ηρεμήσουν για να συνεχιστεί κανονικά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ