Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παντελίδης: «Έχω παράπονο από το τελευταίο πεντάλεπτο»

Απογοητευμένος από την απόδοση της Λαμίας στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης κόντρα στην ΑΕΚ έμεινε ο Σάββας Παντελίδης, με τον τεχνικό της ομάδας να αναφέρει πως είναι διαφορετικό να είναι το σκορ στο 1-0 και να κυνηγάς την ισοπαλία στο τέλος και διαφορετικό στο 3-0.

Αναλυτικά όσα είπε ο Σάββας Παντελίδης στην κάμερα της Cosmote:

«Νομίζω πως στο μεγαλύτερο μέρος που παιχνιδιού σταθήκαμε καλ’α, αλλά έχω παράπονο από το τελευταίο πεντάλεπτο γιατί διαφορετικό να είσαι στο 1-0 και να κυνηγάς την ισοπαλία και διαφορετικό στο 3-0. 

Στο αμυντικό κομμάτι ειδα βελτίωση. Ανταποκριθήκαμε και λειτουργήσαμε καλά. Από εκεί και πέρα χρειαζόμαστε βελτίωση στην επίθεση. Όλα τα ματς που έρχονται είναι σημαντικά, ακόμη και οι προπονήσεις.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ