Παντελίδης: «Έχω παράπονο από το τελευταίο πεντάλεπτο» 21/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Απογοητευμένος από την απόδοση της Λαμίας στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης κόντρα στην ΑΕΚ έμεινε ο Σάββας Παντελίδης, με τον τεχνικό της ομάδας να αναφέρει πως είναι διαφορετικό να είναι το σκορ στο 1-0 και να κυνηγάς την ισοπαλία στο τέλος και διαφορετικό στο 3-0. Αναλυτικά όσα είπε ο Σάββας Παντελίδης στην κάμερα της Cosmote: «Νομίζω πως στο μεγαλύτερο μέρος που παιχνιδιού σταθήκαμε καλ’α, αλλά έχω παράπονο από το τελευταίο πεντάλεπτο γιατί διαφορετικό να είσαι στο 1-0 και να κυνηγάς την ισοπαλία και διαφορετικό στο 3-0. Στο αμυντικό κομμάτι ειδα βελτίωση. Ανταποκριθήκαμε και λειτουργήσαμε καλά. Από εκεί και πέρα χρειαζόμαστε βελτίωση στην επίθεση. Όλα τα ματς που έρχονται είναι σημαντικά, ακόμη και οι προπονήσεις.» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ