Μπαρτζώκας: «Ο Παναθηναϊκός έπαιξε χωρίς πίεση» 05/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στη νευρικότητα των παικτών του στάθηκε ο Γιώργος Μπαρτζώκας, που επεσήμανε πως ο Παναθηναϊκός έπαιξε χωρίς πίεση στο ΣΕΦ. Ο προπονητής του Ολυμπιακού είπε στην κάμερα της ΕΡΤ: «Ήμασταν πολύ νευρικοί, χάσαμε λέι απ, χάσαμε σουτ. Ο Παναθηναϊκός έπαιξε χωρίς πίεση. Είναι καλή ομάδα. Δεν περιμέναμε εύκολο παιχνίδι. Ήταν καθοριστικό παιχνίδι για την πρώτη θέση και εμείς συνεχίζουμε. Πάντα παίζει ρόλο ο αντίπαλος. Αν έχουμε φτάσει σε σημείο να υποτιμούμε μια νίκη επί του Παναθηναϊκού επειδή έχουμε 9 σερί νίκες είναι εντελώς λάθος προσέγγιση. Το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμα. Έχουμε 2 νίκες διαφορά. θα βελτιωθούμε, δεν θα είμαστε τόσο νευρικοί σε άλλο παιχνίδι». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ