Δεν «έπιασε» και αποχώρησε από τον Βόλο (ΦΩΤΟ) 05/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η διοίκηση του Βόλου ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον Ηλία Τσέλιο. Ο Έλληνας μέσος είχε μόλις δύο συμμετοχές τη φετινή σεζόν με την ομάδα της Μαγνησίας και πλέον αναζητεί τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Η σχετική ανακοίνωση: «H ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση του συμβολαίου της με τον Ηλία Τσέλιο, στον οποίο εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ