Παρουσία Π. Αγγελόπουλου η προπόνηση του Ολυμπιακού πριν το ντέρμπι με Παναθηναϊκό 04/12/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός ολοκληρώνει την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό (5/12, 19:15) για την 8η αγωνιστική της Basket League, με την τελευταία προπόνηση της ομάδας να πραγματοποιείται με προεδρική παρουσία. Ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος έδωσε το «παρών», δείχνοντας με τον τρόπο του ότι είναι κοντά στην ομάδα ενόψει του αγώνα με τον «αιώνιο» αντίπαλο στο ΣΕΦ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ