Μεταξάς: «Μετά το γκολ μας έφυγε το άγχος» 14/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αστέρας Τρίπολης ολοκλήρωσε με νίκη τον πρώτο γύρομ καθώς επικράτησε με 1-0 του Ιωνικού, με τον Ηρακλή Μεταξά να αναφέρει μιλώντας στην κάμερα της NOVA: «Το άγχος είναι πάντα το ίδιο, μπαίνουμε στο παιχνίδι για να κερδίσουμε. Δυσκολευόμαστε να βάλουμε το πρώτο γκολ, αλλά όταν τα καταφέρνουμε φεύγει το άγχος. Δεν θυμάμαι ο αντίπαλος να μας απείλησε. Παίξαμε με τους μεγάλους και είχαμε καλή εικόνα. Βλέπω βελτιώσεις στο στυλ παιχνιδιού μας, να κρατήσουμε αυτά και να προσθέσουμε κάποια άλλα στοιχεία». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ