Μπεχαράνο: «Ζητάω συγνώμη, αναλαμβάνω την ευθύνη» 08/11/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την ευθύνη για τη «βαριά» ήττα (5-0) της Λαμίας από τον Αρη ανέλαβε ο Ντάνι Μπεχαράνο, με αφορμή ότι αποβλήθηκε στο 21′ και η ομάδα του έπαιξε σχεδόν όλο το ματς με παίκτη λιγότερο. «Θέλω να ζητήσω συγγνώμη σε όλους. Εκανα ένα λάθος και άφησα την ομάδα μου με δέκα παίκτες. Πολλές φορές σε τέτοιες στιγμές οι παίκτες δεν σκέφτονται και κάνουν λάθη. Αναλαμβάνω την ευθύνη για την ήττα αυτή γιατί ήμουν λάθος. Υπόσχομαι να δουλέψω και να επανέλθω για τα βοηθήσω την Λαμία και πάλι», έγραψε σχετικά στα social media. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ