Στην Ελλάδα… αγκαλιά με την ελληνική σημαία ο Ενές Καντέρ! 17/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην Ελλάδα, που πολλές φορές έχει δηλώσει ότι λατρεύει, βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες ο Ενές Καντέρ. Ο Τούρκος NBAερ, ο οποίος παραμένει ελεύθερος, φωτογραφήθηκε έξω από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» κάτω από την ελληνική σημαία και έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας που ανάρτησε: «Γειά σου Ελλάδα». Όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και μερικές ημέρες, ο Καντέρ θα συναντηθεί με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη, προκειμένου να συζητήσουν για τα ελληνοτουρκικά προβλήματα. Ο 30χρονος σέντερ είναι έντονα πολιτικοποιημένος και δεν διστάζει να εκφραστεί δημόσια κατά του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και για τα όσα συμβαίνουν στην πατρίδα του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ