Μπήκαν Καμάου και Ντιουσέ ενόψει Ολυμπιακού στον ΟΦΗ 06/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας, έμφαση στην τακτική και αγωνιστικό παιχνίδι συνεχίστηκε σήμερα (6/10) στο «Βαρδινογιάννειο» αθλητικό κέντρο η προετοιμασία του ΟΦΗ για τον εντός έδρας αγώνα με τον Ολυμπιακό (9/10, 16:00). Οι Ασάν Ντιουσέ και Μπρους Καμάου προπονήθηκαν κανονικά, με τους Κοσμά Τσιλιανίδη και Χουάν Νέιρα να συνεχίζουν πρόγραμμα αποκατάστασης. Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Παρασκευή (7/10), στις 10:30. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ