Το υπέροχο μήνυμα του Αλμέιδα στους φίλους της ΑΕΚ για το πρώτο ματς στην «Opap Arena» (ΦΩΤΟ) 04/10/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Όλοι στην ΑΕΚ είχαν να πουν κάτι για την παρουσία του κόσμου στο πρώτο ματς της ομάδας στην «Opap Arena». Από τον κανόνα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει ο Ματίας Αλμέιδα, ο οποίος έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους της Ένωσης. Ο Αργεντινός κόουτς ανέβασε μία φωτογραφία του ίδιου από τον αγώνα και έγραψε: “Ευχαριστώ τους φίλους της ΑΕΚ για αυτή την υποδοχή στο σπίτι”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ