Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Έδεσε» δύο ο ΠΑΣ Γιάννινα

Νέα συμβόλαια με τον ΠΑΣ Γιάννινα υπέγραψαν οι Εραμούσπε και Καραχάλιος, καθώς επέκτειναν τη συνεργασία τους με τον «Άγιαξ της Ηπείρου».

Αμφότεροι, μάλιστα, μέχρι το καλοκαίρι του 2025, καθώς το μεν προηγούμενο του Αργεντινού στόπερ εξέπνεε στο φινάλε της τρέχουσας σεζόν, το δε του Έλληνα χαφ το 2024.

Ο επόμενος που θα επεκτείνει πρόωρα το συμβόλαιό του φαίνεται πως είναι ο νεαρός μέσος Άγγελος Λιάσος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ