Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κορονοϊός: Τι αποφάσισε η επιτροπή των ειδικών για την παρουσία των μαθητών στα σχολεία

Τέλος μιας εποχής σηματοδοτεί η σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής των ειδικών για την πανδημία του κορονοϊού αφού τελειώνουμε με τα υποχρεωτικά τεστ και τις μάσκες. Τα σχολεία έρχονται πλέον πιο κοντά στην κανονικότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή αποφάσισε ότι σταματά η υποχρεωτικότητα των τεστ ανίχνευσης του κορονοϊού αλλά και η υποχρεωτικότητα της μάσκας. 

Για την μάσκα θα υπάρχει απλή σύσταση και όσον αφορά στις λεπτομέρειες αυτές θα αποφασιστούν στην συνέχεια από τους ειδικούς. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ