Έφτασε για τον Άρη ο Νότε (ΦΩΤΟ) 23/08/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Τζέι Ντι (ή Τζανόντ) Νότε έφτασε στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Άρη τις πρώτες πρωινές ώρες. Τον Αμερικανό γκαρντ υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ο τιμ μάνατζερ της ομάδας, Χρήστος Ταπούτος. Το νέο απόκτημα των κίτρινων θα περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και το απόγευμα αναμένεται να κάνει την πρώτη του προπόνηση με τον Άρη. Τις επόμενες μέρες αναμένεται και η άφιξη του τελευταίου μεταγραφικού αποκτήματος των Θεσσαλονικέων, Ισμαέλ Σανόγκο, στην Ελλάδα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ