Τέσσερα χρόνια μετά το GNTM – Η «ποδοσφαιρίστρια» Ειρήνη Ερμίδου εγκατέλειψε το μόντελινγκ και είναι πλέον άλλη γυναίκα (ΦΩΤΟ) 21/08/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ήταν από τις παίκτριες που κατάφεραν να κεντρίσουν όλα τα βλέμματα στον πρώτο κύκλο του «GNTM» που μεταδόθηκε από το Star. Η Ειρήνη Ερμίδου, αποχώρησε λίγο πριν την τελική ευθεία του ριάλιτι, αλλά με την πορεία της κέρδισε τις εντυπώσεις. Η 19χρονη τότε κοπέλα, είχε, σύμφωνα με τους κριτές, όλα τα φόντα για να πετύχει μία σημαντική καριέρα στον χώρο του μόντελινγκ. Ωστόσο, η πορεία της στον χώρο αποδείχτηκε ιδιαίτερα σύντομη. Η Ειρήνη Ερμίδου ξεκίνησε δυναμικά μετά την αποχώρησή της από το παιχνίδι. Έκανε μάλιστα φωτογράφηση και για την ιταλική Vogue. Η Ειρήνη Ερμίδου δεν ακολούθησε τις στυλιστικές συμβουλές των κριτών, έβγαλε τα extensions, προτιμά κοντό μαλλί και δεν ασχολείται με το μόντελινγκ όπως έκανε μόλις βγήκε απ’ το παιχνίδι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ