Καββαδάς: «Ευγνώμων που φόρεσα τη φανέλα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ» 19/07/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βασίλης Καββαδάς είπε αντίο στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, λίγη ώρα αφότου η ΚΑΕ τον ευχαρίστησε για τις υπηρεσίες που πρόσφερε στη σεζόν που τελείωσε. «Ευγνώμων που φόρεσα αυτή τη φανέλα! Ευχαριστώ πολύ για όλα», ανέφερε ο διεθνής σέντερ, που έπαιξε σε 31 ματς σε όλες τις διοργανώσεις μετρώντας 3,8 πόντους και 1,8 ριμπάουντ σε 8,4 λεπτά ανά αγώνα Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ