Καντζούρης: «Ύψιστη τιμή και ευθύνη να είσαι στην ΑΕΚ» 07/07/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ΚΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα την πρόσληψη του Ηλία Καντζούρη για μία σεζόν, με τον 48χρονο προπονητή να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις. Συγκεκριμένα, ο Καντζούρης χαρακτήρισε ύψιστη τιμή και ευθύνη το ότι θα καθίσει στον πάγκο της Ένωσης. Αναλυτικά όσα είπε στην επίσημη ιστοσελίδα της κιτρινόμαυρης ΚΑΕ ο Καντζούρης: «Αποτελεί ύψιστη τιμή και ευθύνη η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ΑΕΚ. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τον Πρόεδρο, κύριο Μάκη Αγγελόπουλο, και τον Γενικό Διευθυντή, κύριο Γιώργο Χήνα. Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας ομάδας, που θα τιμήσει το έμβλημα, τα χρώματα και την παράδοση του πολύ μεγάλου αυτού Σωματείου, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τα υπόλοιπα μέσα στο γήπεδο…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ