Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κορονοϊός: Η εισήγηση της επιτροπής Εμβολιασμών για την τέταρτη δόση

Στην εισήγηση να ανοίξει η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό των άνω των 30 ετών με την τέταρτη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών η οποία συνεδρίασε σήμερα. 

Επισημαίνεται ότι η σύσταση παραμένει ισχυρή μόνο για όσους είναι άνω των 60 ετών. Για τους άνω των 30 ετών η επιτροπή εισηγείται να εμβολιαστούν μόνο όσοι το επιθυμούν.

Η πλατφόρμα θα ανοίξει έτσι ώστε όσοι το επιθυμούν να μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την αναμνηστική δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ