Handball Premier: Ανανέωσε με τον Μπάγιο ο Ολυμπιακός 17/06/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γαρύφαλλο Μπάγιο, που θα παραμείνει στην ομάδα χάντμπολ και τη νέα σεζόν, ανακοίνωσε το μεσημέρι της Παρασκευής ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός. Η σχετική ανακοίνωση: «Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π./«Όμιλος Ξυνή» ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γαρύφαλλο Μπάγιο. Ο διεθνής εξτρέμ υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και παραμένει στο ρόστερ της ομάδας χάντμπολ. Η δήλωση του Γαρύφαλλου Μπάγιου στο olympiacossfp.gr: «Η επιτυχία της φετινής χρονιάς έδειξε, ότι είμαστε πραγματικά οικογένεια στα δύσκολα και με μεγάλη μου χαρά, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι και να δίνω το 100% για τη φανέλα του Ολυμπιακού. Θέλω να ευχαριστήσω το προπονητικό επιτελείο και τη διοίκηση για τη στήριξη τους και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φοβερούς οπαδούς μας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ