«Έδωσε… χρυσάφι στον Ελ Αραμπί για να μείνει ο Ολυμπιακός» 16/06/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός κράτησε και… τυπικά τον Ελ Αραμπί στο ρόστερ του, με τον Μαροκινό φορ να υπογράφει νέο, διετές συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2024. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα αναφέρει σημερινό δημοσίευμα του αθλητικού Τύπου, ο Ελ Αραμπί θα λάβει περισσότερα από 5.500.000 ευρώ σε αυτό το διάστημα, αν καταφέρει φυσικά να… τσεκάρει τα μπόνους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ