Την Τετάρτη η παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας στον Ολυμπιακό 07/06/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τα νέα εισιτήρια διαρκείας για τη σεζόν 2022-23 θα παρουσιάζει την Τετάρτης στις 2 το μεσημέρι η ΠΑΕ Ολυμπιακός. Τα εισιτήρια φυσικά θα είναι για όλες τις διοργανώσεις, ενώ όπως κάθε χρόνο θα προβλεφθεί οικονομική ενίσχυση και για τα ερασιτεχνικά σωματεία των ερυθρολεύκων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ