Λάρκιν: «Μεγάλο σουτ ο Μίσιτς, χρειαζόμασταν τον Μπράιαντ» 19/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο μεγάλος πρωταγωνιστής και MVP του πρώτου ημιτελικού, Σέιν Λάρκιν, μίλησε μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού. Όσα είπε ο γκαρντ της Εφες: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι σε μια μοναδική ατμόσφαιρα. Ο Μίσιτς έβαλε ένα μεγάλο σουτ και μας έστειλε στον τελικό. Ο Μπράιαντ έκανε το βήμα μπροστά, το χρειαζόμασταν να είναι σε καλή κατάσταση. Ήταν ένα εκπληκτικό παιχνίδι με πολλά πάνω-κάτω και τώρα πρέπει να συγκεντρωθούμε για τον τίτλο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ