Στο ΟΑΚΑ για το ντέρμπι ΑΕΚ-Ολυμπιακός ο Πογιέτ 17/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στα επίσημα του ΟΑΚΑ βρίσκεται ο Γκουστάβο Πογιέτ και παρακολουθεί το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός έχει εγκατασταθεί στη χώρα μας και παρακολουθεί το ματς της «Ένωσης» με τους «ερυθρόλευκους». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ