Οφρυδόπουλος: «Δεν παίξαμε όπως έπρεπε…» 14/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σωκράτης Οφρυδόπουλος ήταν εμφανώς απογοητευμένος μετά την ήττα της ΑΕΚ από τον Άρη με σοκαριστική ανατροπή. Μεταξύ άλλων, ο τεχνικός της ΑΕΚ δήλωσε: «Έπρεπε να παίξουμε με το χρόνο σε τέτοιου είδους παιχνίδι, όπως το κάνουν οι αντίπαλοί μας πάρα πολλές φορές. Όταν είσαι μπροστά 2-0 και ο αντίπαλος νικάει πρέπει να παίξεις έξυπνα. Συγχαρητήρια στον Άρη. Δεν είναι ώρα να πούμε τι φταίει». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ