Η βράβευση του Σέρχιο Αραούχο πριν από τον «τελικό» Άρης-ΑΕΚ (ΦΩΤΟ) 14/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το σωματείο που δημιουργήθηκε «Εις το όνομα του Άλκη» τίμησε πριν από τη σέντρα του αγώνα Άρης – ΑΕΚ στο «Κλεάνθης Βικελίδης» τον Σέρχιο Αραούχο που καταχειροκροτήθηκε από τους οπαδούς των «κίτρινων». Ο Αργεντινός επιθετικός της «Ένωσης» είχε σκοράρει ένα πανέμορφο γκολ κόντρα στους «κίτρινους» για την 21η αγωνιστική της Super League 1 και το είχε αφιερώσει στον 19χρονο οπαδό του Άρη, Άλκη Καμπανό που δολοφονήθηκε λίγες μέρες πριν. Μάλιστα, το βραβείο που παρέλαβε ο Αραούχο είχε πάνω και ένα πολύ ξεχωριστό μήνυμα από τη “Δομή εις το όνομα του Άλκη”: «Σέρχιο, κατά τη διάρκεια ενός παθιασμένου αγώνα μέσα σε μόνο ένα δευτερόλεπτο η προσωπικότητα, ο χαρακτήρας και η στάση σου έλαμψαν. Έχεις την ειλικρινή μας εκτίμηση, είσαι ένα παράδειγμα απ’ αυτά που θέλουμε να βλέπουμε στο ποδόσφαιρο και στη ζωή». Και αφού παρέλαβε το βραβείο, ο επιθετικός της ΑΕΚ πήρε το μικρόφωνο και μίλησε στους οπαδούς του Άρη που τον χειροκρότησαν. Ο Αραούχο δήλωσε κατά την απονομή της πλακέτας: «Θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ. Θέλω να επαναλάβω ότι η αντιπαλότητα πρέπει να είναι μόνο μέσα στους αγωνιστικούς χώρους. Πάνω απ’ όλα να είμαστε άνθρωποι. Στο σημερινό παιχνίδι, η εξέδρα είναι πάρα πολύ σημαντική για τις δύο ομάδες. Ελπίζω να κερδίσει ο καλύτερος. Αν σκοράρω σε αυτό το γήπεδο, δεν θα πανηγυρίσω από σεβασμό». Να θυμίσουμε πως ο Αραούχο επισκέφθηκε σήμερα το μνημείο του αδικοχαμένου φίλου του Άρη και άφησε μία φανέλα του. Τον Σέρχιο Αραούχο συνόδευσε μέχρι το μνημείο ο εκ των υπευθύνων λειτουργίας του ποδοσφαιρικού τμήματος, Πάνος Αναστασόπουλος και ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΚ. Τον περίμενε στο μνημείο και άνθρωπος του Άρη και τρεις οπαδοί – συνδεσμιτες της ομάδας που φωτογραφήθηκαν μαζί του και τον ευχαρίστησαν για τον συνολικό τρόπο με τον οποίο έχει τιμήσει τη μνήμη του Άλκη Καμπανού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ