«Η ΑΕΚ έκανε πρόταση στον Φαμπιάν, μίλησε με τον παίκτη και ο Αλμέιδα» 12/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Συνεχίζονται τα δημοσιεύματα στο Μεξικό με επίκεντρο αυτή τη φορά τον άλλοτε μέσο της Άιντραχτ Φρανκφούρτης, Μάρκο Φαμπιάν. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της μεξικανικής ιστοσελίδας tudn.com, η Ένωση έχει υποβάλει πρόταση στον ποδοσφαιριστή, ο οποίος έχει συνομιλήσει και με τον Ματίας Αλμέιδα και βρίσκεται κοντά στην επιστροφή του στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, μετά τα τέσσερα χρόνια θητείας στην Αϊντραχτ Φρανκφούρτης. Αναλυτικά το δημοσίευμα: «Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μάρκο Φαμπιάν έχει λάβει πρόταση από την ΑΕΚ για να ενταχθεί το καλοκαίρι. Στην ΑΕΚ ηγείται εδώ και λίγες μέρες ο Ματίας Αλμέιδα, τον οποίον ο Φαμπιάν γνωρίζει πολύ καλά, επομένως βρίσκεται κοντά στην επιστροφή του στην Ευρώπη. Υπενθυμίζουμε ότι ο Φαμπιάν είχε υπογράψει μόνο για έξι μήνες στην Μαζατλάν επομένως θα πάει στην ΑΕΚ ως ελεύθερος. Ο Φαμπιάν ξέρει πως είναι το ποδόσφαιρο στην Ευρώπη καθώς αγωνίστηκε από το 2016 μέχρι και το 2019 στην Αϊντραχτ Φρανκφούρτης, με την οποία κατέκτησε το γερμανικό κύπελλο το 2018. Ο Μεξικανός αγωνίστηκε επίσης τόσο στο MLS με την Φιλαδέλφεια όσο και στην Αλ Σαντ όπου είχε προπονητή τον Τσάβι». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ