Μπούργος: «Πάμε να κοντράρουμε τον ΠΑΟΚ» 10/05/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Χέρμαν Μπούργος υποστήριξε πως ο Άρης είχε τις ευκαιρίες για να πάρει το θετικό αποτέλεσμα κόντρα στον Ολυμπιακό, ενώ θεωρεί εφικτό το «3 στα 3» στα τελευταία ματς της σεζόν. Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής του Άρη: «Θεωρώ ότι κόντρα στον Ολυμπιακό δημιουργήσαμε συνθήκες και προϋποθέσεις. ωστόσο δεν μπορέσαμε να τις εκμεταλλευτούμε, είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου». Για τα τρία υπόλοιπα παιχνίδια: «Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στους παίκτες μου, στον σύλλογο, είμαστε όλη στην ίδια γραμμή για να πετύχουμε το στόχο μας». Για τους πολλούς τραυματισμούς: «Είναι δύσκολη κατάσταση, δημιουργεί προβλήματα, αλλά υπάρχουν ποδοσφαιριστές που μπορούν να αντικαταστήσουν τους τραυματίες και να παίξουμε κατάλληλα κόντρα στον ΠΑΟΚ». Για τους Γκάνεα και Σάσα και αν είναι εκτός: «Θα πρέπει να ρωτήσετε το γιατρό της ομάδας». Για το ντέρμπι κόντρα στον ΠΑΟΚ: «Όντως, είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, σε πολύ λίγο διάστημα κάναμε μια αξιόμαχη ομάδα και, σίγουρα, πάμε να ανταγωνιστούμε τον ΠΑΟΚ και βλέπουμε τι θα γίνει στην πορεία». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ