Το πρώτο τιτίβισμα του Πέιτον Σίβα ήταν γεμάτο τριφύλλια 28/04/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με τον δέοντα τρόπο γιόρτασε ο Πέιτον Σίβα στα social media τη μεταγραφή στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, ήτοι με τριφύλλια. Ο 31χρονος πόιντ γκαρντ τιτίβισε για πρώτη φορά ως παίκτης των πρασίνων, χρησιμοποιώντας το σήμα της νέας ομάδας του, αλλά και την ατάκα πως “ανυπομονώ”. Ο Πέιτον Σίβα, που ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στην NBL πριν από τέσσερις ημέρες, αναμένεται άμεσα στην Αθήνα προκειμένου να πιάσει δουλειά υπό τις οδηγίες του Γιώργου Βόβορα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ