ΒΙΝΤΕΟ – «Καυτή» η Τούμπα για τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό 21/04/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι φίλοι των γηπεδούχων άναψαν δεκάδες καπνογόνα με τη σέντρα του ντέρμπι κόντρα στους «ερυθρόλευκους». Σε εξέλιξη είναι ο πρώτος ημιτελικός του Κυπέλλου μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού. Οι φίλοι των γηπεδούχων έχουν δημιουργήσει μία ωραία ατμόσφαιρα στο γήπεδο της Τούμπας και με την έναρξη της αναμέτρησης άναψαν αρκετά καπνογόνα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ