Στο «Κλ. Βικελίδης» για το ντέρμπι Άρης-ΠΑΟΚ ο Πογιέτ 17/04/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γκουστάβο Πογιέτ θα δώσει το “παρών” στις εξέδρες του «Κλεάνθης Βικελίδης» για το ντέρμπι του Άρη με τον ΠΑΟΚ για την πέμπτη αγωνιστική των πλέι οφ της Super League 1. Ο Ουρουγουανός ομοσπονδιακός τεχνικός θα παρακολουθήσει το ντέρμπι μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της Εθνικής ομάδας, Κώστα Κωνσταντινίδη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ