Γιαννακόπουλος: «Φτάσαμε στο σημείο να μας τιμωρούν…» (ΦΩΤΟ) 04/04/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έστειλε μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση στο instagram. Συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανέβασε το ακόλουθο μήνυμα: «Φτάσαμε στο σημείο να τιμωρούν οι κυβερνήσεις τους πολίτες αντί για το αντίστροφο..». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ