ΒΙΝΤΕΟ: Η απονομή στην ομάδα Κ17 του ΠΑΟΚ! 16/03/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ομάδα Κ17 του ΠΑΟΚ αναδείχθηκε πρωταθλήτρια, νικώντας τον Άρη με 2-0 στην παράταση στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. Νωρίτερα, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δημοσίευσε βίντεο από τους πανηγυρισμούς των παικτών του Πέτρου Τσιαπακίδη, αλλά και την απονομή του τίτλου στους πρωταθλητές. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ